Добавить новость
Апрель 2014
Май 2014
Июнь 2014 Июль 2014 Август 2014 Сентябрь 2014 Октябрь 2014 Ноябрь 2014 Декабрь 2014
Январь 2015
Февраль 2015 Март 2015 Апрель 2015 Май 2015
Июнь 2015
Июль 2015
Август 2015 Сентябрь 2015
Октябрь 2015
Ноябрь 2015
Декабрь 2015
Январь 2016
Февраль 2016
Март 2016
Апрель 2016
Май 2016
Июнь 2016
Июль 2016 Август 2016 Сентябрь 2016 Октябрь 2016 Ноябрь 2016
Декабрь 2016
Январь 2017 Февраль 2017 Март 2017 Апрель 2017 Май 2017 Июнь 2017
Июль 2017
Август 2017 Сентябрь 2017
Октябрь 2017
Ноябрь 2017
Декабрь 2017
Январь 2018
Февраль 2018
Март 2018
Апрель 2018
Май 2018
Июнь 2018
Июль 2018
Август 2018
Сентябрь 2018
Октябрь 2018
Ноябрь 2018
Декабрь 2018
Январь 2019
Февраль 2019
Март 2019 Апрель 2019 Май 2019 Июнь 2019 Июль 2019 Август 2019 Сентябрь 2019 Октябрь 2019 Ноябрь 2019 Декабрь 2019 Январь 2020 Февраль 2020 Март 2020 Апрель 2020 Май 2020 Июнь 2020 Июль 2020 Август 2020 Сентябрь 2020 Октябрь 2020 Ноябрь 2020 Декабрь 2020 Январь 2021 Февраль 2021 Март 2021 Апрель 2021 Май 2021 Июнь 2021 Июль 2021 Август 2021 Сентябрь 2021 Октябрь 2021 Ноябрь 2021 Декабрь 2021 Январь 2022 Февраль 2022 Март 2022 Апрель 2022 Май 2022 Июнь 2022 Июль 2022 Август 2022 Сентябрь 2022 Октябрь 2022 Ноябрь 2022 Декабрь 2022 Январь 2023 Февраль 2023 Март 2023 Апрель 2023 Май 2023 Июнь 2023 Июль 2023
Август 2023
Сентябрь 2023
Октябрь 2023
Ноябрь 2023
Декабрь 2023
Январь 2024
Февраль 2024
Март 2024
Апрель 2024
Май 2024
Июнь 2024
Июль 2024
Август 2024
Сентябрь 2024
Октябрь 2024
Ноябрь 2024
Декабрь 2024
Январь 2025
Февраль 2025
Март 2025
Апрель 2025
Май 2025
Июнь 2025
Июль 2025
Август 2025
Сентябрь 2025
Октябрь 2025
Ноябрь 2025
Декабрь 2025
Январь 2026
Февраль 2026
Март 2026
Апрель 2026
Май 2026
Июнь 2026
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Поиск города

Ничего не найдено

Цей популярний напій вважається корисним, але він викликає рак

0 24

Рак важко піддається лікуванню, проте поширення ракових клітин по організму можна запобігти, запевняє автор статті в Daily Express. На доказ своїх слів він посилається на дослідження, яке встановило зв’язок між одним напоєм і ризиком виникнення цього захворювання. Небезпека в тому, що багато хто помилково вважає цей напій корисним для здоров’я.

Рак важко піддається лікуванню, оскільки ракові клітини неконтрольовано діляться і поширюються по всьому організму. Проте ви можете попередити його розвиток і знизити ризик захворювання ним. Дослідження, опубліковане в British Medical Journal, виявило значний зв’язок між певним видом фруктового соку і загальним ризиком розвитку раку.


Рак-це люта сила. На відміну від звичайних клітин, ракові безконтрольно ростуть і діляться. Ця проліферація має тенденцію поширюватися з вихідного ділянки на інші частини тіла, що робить лікування не надто ефективним. Проте можна зробити деякі кроки, щоб заздалегідь запобігти зростанню ракових клітин.

Зв’язок між раціоном харчування і ризиком розвитку раку важко встановити, оскільки на кінцевий результат можуть впливати багато факторів.

Проте з роками були виявлені тісні зв’язки між конкретними продуктами харчування та ризиком розвитку раку.

Один з найбільш тривожних висновків був зроблений в дослідженні, опублікованому в British Medical Journal.

Стаття під назвою “споживання солодких напоїв і ризик розвитку раку: результати проспективної когорти NutriNet-Santé” розповідає про те, що фруктові соки в чистому вигляді (100-відсоткові) в значній мірі пов’язані із загальним ризиком розвитку раку.

Автор статті Елой Шазелас з центру епідеміологічних та статистичних досліджень Сіте в Сорбонні, Франція, і його команда вивчили зв’язок між споживанням солодких напоїв і різними формами раку у 101 257 дорослих французів, середній вік яких становив 42 роки.

Дослідники використовували дані проекту NutriNet-Santé, в якому основна увага приділяється зв’язку між харчуванням і станом здоров’я.
Продукти харчування, які вони досліджували, включали “напої з додаванням цукру”, такі як безалкогольні напої, сиропи, фруктові соки, 100-відсоткові фруктові соки без додавання цукру, солодкі напої на молочній основі, спортивні напої та енергетики.

Вчені також вивчили штучно підсолоджені напої, тобто “всі напої, що містять некалорійні підсолоджувачі, такі як дієтичні безалкогольні напої, сиропи без цукру і дієтичні напої на основі молока”.

За допомогою цілодобових онлайн-опитувань про їжу, дослідники оцінили споживання учасниками 3300 різних видів продуктів і напоїв.
Крім того, клінічне спостереження за учасниками тривало близько дев’яти років. Протягом цього періоду дослідники вивчали ризик розвитку “загального раку молочної залози, простати та колоректального раку”.

Пан Шазелас та його колеги враховували потенційні спотворюючі фактори, такі як вік, стать, освіта, спадковий ризик захворювання на рак, а також повсякденні звички, такі як куріння та регулярні фізичні вправи.

Що з’ясували дослідники?

Вони виявили, що вживання солодких напоїв “значно підвищує” ризик розвитку раку в цілому.

  

Вони також з’ясували, що вживання штучно підсолоджених напоїв не має впливу на ризик розвитку раку.

Проте виявилося, що 100-процентнийфруктового соку “тісно пов’язаний” з ймовірністю виникнення захворювання.

“У цьому великому проспективному дослідженні ми виявили зв’язок між споживанням солодких напоїв та ризиком розвитку раку в цілому та раку молочної залози”, — підсумували вони.

Дослідники додали: 100-відсоткові фруктові соки також “серйозно впливають на ризик розвитку раку”. Вони визнали, що з дослідження поки не слід робити остаточних висновків.

“Ці результати потребують повторного та інших масштабних проспективних досліджень”.

Вони припустили, що солодкі напої, широко популярні в західних країнах, можуть являти собою фактор ризику, на який можна вплинути з метою попередження розвитку раку.

До загальних симптоми раку, на які негайно слід звернути увагу, відноситься незрозуміла біль і ломота в тілі, сильна нічна пітливість і значна втрата ваги.

ukrhealth

Сообщение Цей популярний напій вважається корисним, але він викликає рак появились сначала на Луганский радар.


Читайте также

Загрузка...

Загрузка...
Новости последнего часа со всей страны в непрерывном режиме 24/7 — здесь и сейчас с возможностью самостоятельной быстрой публикации интересных "живых" материалов из Вашего города и региона. Все новости, как они есть — честно, оперативно, без купюр.



News-Life — паблик новостей в календарном формате на основе технологичной новостной информационно-поисковой системы с элементами искусственного интеллекта, тематического отбора и возможностью мгновенной публикации авторского контента в режиме Free Public. News-Life — ваши новости сегодня и сейчас. Опубликовать свою новость в любом городе и регионе можно мгновенно — здесь.
© News-Life — оперативные новости с мест событий по всей Украине (ежеминутное обновление, авторский контент, мгновенная публикация) с архивом и поиском по городам и регионам при помощи современных инженерных решений и алгоритмов от NL, с использованием технологических элементов самообучающегося "искусственного интеллекта" при информационной ресурсной поддержке международной веб-группы 123ru.net в партнёрстве с сайтом SportsWeek.org и проектом News24.


Светские новости



Сегодня в Украине


Другие новости дня



Все города России от А до Я